Monipuolinen työkalu myyntiin ja projektienhallintaan

SalesPro lataus ja versiohistoria

Tästä löydät SalesPro ohjelman versiohistorian. Alla oleva listaus kuvaa kunkin päivityksen pääkohdat. Jokainen päivitys sisältää myös lukuisia pienempiä parannuksia, joita ei ole erikseen mainittu tässä listauksessa. Versiohistorian kautta voit seurata ohjelman kehitystä ja saat tietoa uusista ominaisuuksista.

Lataa uusin SalesPro versio tästä linkistä

Asennus tai vanhan version päivitys tapahtuu purkamalla ladattu zip-tiedosto ja suorittamalla asennustiedosto.

v. 2019.2

  • Uutta
    • Fusion v6 tuki
    • Uusia hinnoittelun sarakkeita.

  • Muutokset
    • Asetukset ovat nyt ryhmissä.
    • Nopeampi raporttien tulostus.
    • Tietyissä toiminnoissa ilmoittaa puuttuvista käyttöoikeuksista ja antaa käynnistää ohjelman järjestelmänvalvojana.
    • Mahdollisuus nimetä kaikkia hinnoittelun sarakkeita.
    • Mahdollisuus piilottaa hinnoittelun sarakkeita.
    • Raportteihin on mahdollista lisätä tuotteiden ikonit tai suunnitelmien pohjakuvia.
    • Siirtää nyt tuotteiden koordinaattitiedot. Nämä eivät ole näkyvissä SalesPro:ssa, mutta ne on nyt mahdollista näyttää raporteissa tai lähettää toisiin järjestelmiin.
    • Jos tietokantayhteys on väärä niin se on mahdollisuus muuttaa käynnistyksen yhteydessä.

  • Korjaukset
    • Jos raportin tulosti ja vaihtoi suunnitelmaa/tarjousta/toimituserää niin raportti näytti silti ensimmäiseksi valitun kohteen hintatiedot.
    • Ei enää kaadu jos käynnistetään väärää Fusion versiota vaan heittää siihen kuuluvan virheilmoituksen.
    • Korjattu useamman suunnitelman yhtäaikaista mallien muokkausta.
    • Kaatui jos Fusionissa tuotteella oli liian pitkä selite.
    • Korjattu kaatuminen jos painoi delete-nappia sellaisessa taulukossa missä ei pystynyt poistamaan rivejä.
    • Kaatui tietyissä tilanteissa tyhjistä lisäkentistä.

 

 

Usein kysytyt kysymykset

  • Lisää linkkejä suosittuihin ohje- ja ongelmanratkaisuartikkeleihin.
  • Korosta tärkeä dokumentaatio.

Tarvitsetko lisää apua?

  • Linkkejä resursseihin, kuten IT-tuki, UKK tai foorumi.
  • Listaa yhteyshenkilöt, joilta saa lisää apua.

Muut resurssit

  • Ota mukaan linkkejä oleellisiin ulkoisiin sivustoihin ja palveluihin.
  • Lisää muuta hyödyllistä tietoa.

 


 

Selaa aiheen perusteella

Äskettäin päivitetyt artikkelit